Mé služby
Online konzultace
PRO KOHO JE VHODNÁ?
Když už v něčem uděláš pořádek, za chvíli je tam zase směsice všeho možného?
Dumáš, co s vytříděnými věcmi, je Ti líto je jen tak vyhodit, a tak vám zůstávají ležet doma?
Chtěla bys mít věci smysluplně rozdělené podle kategorií, ale nevíš, čím začít a co kam ideálně uložit?
Chybí Ti motivace pustit se do akce nebo dokončit co jsi začala?
CO TI SLUŽBA PŘINESE?
Zjistíš možná řešení problémů, se kterými se právě potýkáš a získáš motivaci akční kroky skutečně udělat.
Poradím Ti, jak o věcech přemýšlet a na co si dát pozor, aby se předešlo jejich zahlcení. Dostaneš praktické tipy přímo na míru vaší domácnosti.
Úklidem věcí pak nebudeš trávit tolik času a získáš tak více času na to, co teď kvůli věčnému přesouvání věcí z místa na místo nestíháš.
JAK TO BUDE PROBÍHAT?
Zavoláme si formou videohovoru přes Messenger anebo můžeme zvolit i klasické volání.
Délka konzultace – 60 minut.
KOLIK TO STOJÍ?
1 konzultace (60 min) – 1100 Kč
Balíček pěti konzultací (4+1 zdarma) – 4400 Kč
* Balíček konzultací si můžeš vybrat postupně během celého jednoho roku.
Třídění s průvodkyní
PRO KOHO JE VHODNÁ?
Jsi obklopena věcmi, ve kterých už ztrácíš přehled?
Víš, že některé z nich nepoužíváš a vlastně je už ani nechceš mít?
Jsi otevřená tomu, začít se nepotřebností zbavovat a probudit tak zabrzděnou energii?
Chceš ve vaší domácnosti nastavit systém a řád?
Chybí Ti odhodlání s tříděním a pouštěním věcí začít sama?
CO TI SLUŽBA PŘINESE?
Vyčistíš kus své domácnosti od nepotřeností. Rozproudíš energii a vytvoříš prostor pro něco nového.
Věci budou uloženy přehledně podle kategorií, každá na svém místě.
JAK TO BUDE PROBÍHAT?
Jedná se o spolupráci max. na 3 měsíce.
Služba ZAHRNUJE: vstupní hodinovou konzultaci a 20 x 20 minut volání, které si můžeš nakombinovat podle libosti:)
Můžeme se tak spojit např. každý pracovní den na 20 minut nebo klidně jen dvakrát či jednou týdně po 40 minutách.
Na vstupní konzultaci se seznámím s vaší situací a domovem a domluvíme si následný postup. Hned v úvodu si také stanovíme konkrétní termíny a délky volání, abychom s tím mohly obě počítat.
KOLIK TO STOJÍ?
4 850 Kč
Zkrocení chaosu u vás doma
PRO KOHO JE VHODNÁ?
Jsi zavalená věcmi, ve kterých už ztrácíš přehled?
Víš, že některé z nich už nepoužíváš a ani nebudeš?
Připadá Ti, že pořád něco uklízíš, ale po chvíli to není vidět?
Ráda bys měla pro každou věc své místo, ale tápeš, kam které věci a taky jak nejlépe uložit?
CO TI SLUŽBA PŘINESE?
Dostaneš tipy na míru pro vás i vaší domácnost. Budeš vědět, jak postupovat, aby uložení věcí dávalo smysl, na co se zaměřit a jak o věcech přemýšlet, aby v budoucnu nedocházelo k dalšímu zahlcení.
JAK TO BUDE PROBÍHAT?
Přijedu za vámi domů. Společně projdeme, co budeš potřebovat – můžeme třídit, ukládat, kategorizovat a vymyslet, co kam uložit.
KOLIK TO STOJÍ?
Celková cena na se odvíjí od počtu hodin a místa vašeho bydliště.
KOntakt
- Prostějov
- kristyna@kristynagebauerova.cz